Selamat datang ke blog ex-students SMVAG (92 - 93). Semoga persahabatan kita kekal abadi...
RSS

Thursday, February 25, 2010

Reunion Algavo 92-93,PortDickson.2010

Minta jasa baik korang semua utk pilihan jenis tshirt.


rm25 adalah jenis(Honey Comb) yg berkualiti dan mahal sedikit.

rm20 adalah jenis (Cvc Lacoste) yang kureng sikit tapi ok ar....

semua harga tersebut siap dgn design dan sulaman..

kalau ader yg boleh dpt lebih murah dari ako nye harga,sila bagitau ako dan ako akan bg korang bikin ini baju hehehhehe...






Pilihan berkolar:
Untuk yang berkolar harga masih dlm pencarian.jadi sesapa boleh bagi budget harga tersebut akan ako carik lagi bagi yg termurah dan berkualiti,so kaler bagi tshirt akan ako bagi masa meeting bersama Tuan President mlm esok..di tunda plok..esok mlm sapo nk join silakan lah,dan blh hubungi Tuan President.terima kasih..

pilihan kedua
Pilihan Pertama

So dengan hati yg terbuka korong nk hentam hentam jek..bising jek ok...sapo nk join meeting bersama tuan president esok ,sila hubungi fahmi utk mendapat tempat yang terhad .terimakasih.hahahhaa

So pilihan kaler tshirt berwarna hitam dan putih,ader cadangan yg mahu kaler yg menepati rasa reunion ini sila letak VOTE Kaler so nnt ako akan kira melalui mejaroti.Dan pilihan design tshirt utk sila taip Vote T 1 atau 2..sekian..


HARGA TSHIRT RM 18.00 SEHELAI.Sekira nya ada sesapa yg boleh dapat di bawah harga tersebut sila bg tau ako akan lepaskan.Lagik banyak yang oder lagi murah harganya..












0 comments:

Post a Comment