Selamat datang ke blog ex-students SMVAG (92 - 93). Semoga persahabatan kita kekal abadi...
RSS

Tuesday, February 23, 2010

Terbatalnya program 2nd Reunion...

Assalamualaikum...

Nampaknya topik perbincangan tentang 2nd re-union ex-ALGAVO mendapat perhatian ramai pihak. Tak salah kalau aku katakan yang korang memang warga perihatin. Namun begitu beberapa andaian & tohmahan yang korang lemparkan amat tidak menyenangkan hati pihak-pihak yang secara sukarela membantu tuk menjayakan program ini.

Untuk pengetahuan korang sumer, secara kebetulannya diorang (ajk) baru mendapat panggilan mengatakan tiada kekosongan di chalet yang kita cadangkan ini pada tarikh yang kita booking. Memang nak jadi rezeki korang yang berhajat untuk menjayakan majlis ini. So, dengan secara sukarela juga aku bagi pihak ajk2 ini menyampaikan hajat diorang untuk melepaskan tanggungjawab ini kepada mana-mana warga ALGAVO yang boleh meneruskan program ini. Ini tidak bermakna diorang tak bertanggungjawab tapi memberi peluang kepada orang lain yang lebih layak atau mampu menguruskan tugasan ini berbanding diorang.

Kepada sesiapa yang rasa boleh menjalankankan tugasan ini bolehlah teruskan usaha korang untuk mendapatkan harga yang lebih baik. Tetapi sebelum tu, untuk pengetahuan korang, pada perjumpaan pra reunion kat tempat imam hari tu, kitorang yang hadir telah mencadangkan untuk stay kat a famosa tp ada tentangan, x nak duduk serumah dengan family lain sebab segan.... Korang kena ambik kira pasangan korang, kalau korang nk sewa banglo. Jadi, terpulanglah....

Untuk makluman, aku bercadang untuk attachkan quotation dari A Famosa Resort dan D'Nelayan untuk membuktikan bahawa ajk2 ini tidak mark up harga @ ambik untung keterlaluan tapi ada error. So kepada sesape yang nak quotation tu boleh bagi email address then aku fwdkan kat korang. Kitorang sekadar menjalankan tugasan secara sukarela tanpa mengambil kira keuntungan malah duit kitorang yang banyak keluar untuk menjayakan program ini. Tapi apa nak buat... orang xkan nampak & tau melainkan bila dah jalankan tugasan ini.

Akhir kata, terima kasih di atas cadangan dan pandangan yang korang berikan. Kepada semua.. surat @ email terdahulu adalah terbatal sama sekali. Kepada sesiapa (especially ajk baru) yang nakkan permission tuk update dlm blog ni, sila kemukakan email address kat Algavo Chatbox. Sekian, terima kasih....

0 comments:

Post a Comment